przejdź do treści

Strony

Poniżej prezentujemy kontakt do pracowników Samorządu Województwa Wielkopolskiego zajmujących się współpracą z organizacjami pozarządowymi z podziałem na odpowiednie departamenty/biura/jednostki organizacyjne.


 

Departament Organizacyjny i Kadr

Jednostka koordynująca współpracę z organizacjami pozarządowymi. Tu we współracy z pozostałymi departamentami są tworzone co roku: Program Współpracy oraz Sprawozdanie. Także w tym miejscu znajduje się sekretariat Wielkopolskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego. Departament wspiera rozwój społeczeństwa obywatelskiego poprzez ogłaszanie co roku otwartego konkursu ofert na jego rozwój organizując Dni Kultury Solidarności.

Osoby do kontaktu:

Małgorzata Bartkowiak

tel.: 61 626 6733

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Paweł Michałowski

tel.: 61 66 6713

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Tomasz Grudziński

tel.: 61 626 6713

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 


 

Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi

Jednostka współpracuje w zakresie problematyki odnowy wsi poprzez organizację otwartych konkursów ofert:

  • pn. „Nasza wieś, naszą wspólną sprawą”,

  • na działania promujące żywność wysokiej jakości.

Podstawą współpracy jest Samorządowy program „Wielkopolska Odnowa Wsi 2013 – 2020”.

Osoby do kontaktu:

Dominik Bekasiak

tel.: 61 626 6514

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Justyna Kubiatowicz

tel.: 61 626 6520

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Alicja Nowak

tel.: 61 626 6527

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 

 

Departament Zdrowia

Jednostka współpracuje w zakresie ochrony i promocji zdrowia poprzez ogłaszanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań takich jak:

  • zwalczanie AIDS i zapobieganie zakażeniom HIV,
  • ochrona i promocja zdrowia,
  • przeciwdziałanie uzależnieniom (alkoholowym/narkotykowym).

Ponadto:

  • udostępniania zasoby Urzędu (sale konferencyjne, strona internetowa, itp.),
  • dofinansowuje zakup towarów i usług (nagrody, plakaty, wydawnictwa, materiały promocyjno - edukacyjne, itp.),
  • zaprasza do czynnego i biernego uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez Departament (konferencje, szkolenia, imprezy, itp.).

Podstawę współpracy stanowią poniższe dokumenty:

  • Regionalny Program Ochrony Zdrowia Psychicznego Województwa Wielkopolskiego na lata 2011-2015
  • Regionalny Program Profilaktyki i Promocji Zdrowia dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020
  • Krajowy Program Zwalczania AIDS i Zapobiegania Zakażeniom HIV
  • Wojewódzki Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2013-2017
  • Wojewódzki Program Przeciwdziałania Narkomanii dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2015 – 2019.

Osoby do kontaktu:

Jarosław Cieszkiewicz

61 62 66 356

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Beata Choroszko

61 62 66 848

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Hanna Waszak-Rudecka

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Karolina Szafer

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Janusz Krysztofiak

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Milena Magnucka

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Milena Szczepaniak

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Maciej Nowak

61 62 66 360

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

Wstęp

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu (w skrócie UMWW):

telefon: +48 61 626 66 66
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
adres korespondencyjny: al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań

zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej wielkopolskiewici.pl .

 

Daty publikacji i aktualizacji

Data publikacji strony internetowej: 2020-10-13. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-10-13

 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • większość zamieszczonych na stronie filmów nie posiadają napisów lub wersji migowej dla osób głuchych. Zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt 2 ww. ustawy przepisów nie stosuje się do multimediów opublikowanych przed dniem 23 września 2020 roku.
  • cześć zdjęć dodanych zostało w serwisie ze spacjami. Problem zostanie sukcesywnie naprawiony,
  • górne menu poziome ma za mały kontrast (pomiędzy tłem a kolorem elementu na nim umieszczonego). Problem zostanie sukcesywnie naprawiony,
  • nie wszystkie treści artykułów publikowane na stronie są dostępne cyfrowo,
  • nie wszystkie dokumenty udostępnione do pobrania są dostępne cyfrowo,
  • część tekstu może posiadać za słaby kontrast. Problem zostanie sukcesywnie naprawiony.

 

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-21. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Małgorzata Bartkowiak, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 61 626 67 33. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

 

Informacja na temat procedury

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji na warunkach określonych w ustawie. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich - więcej

 

Dostępność architektoniczna budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego

 

AL. NIEPODLEGŁOŚCI 34, 61-714 POZNAŃ

Dostępność wejścia
Główne wejście do budynku zlokalizowane jest od strony al. Niepodległości. Drzwi obrotowe oraz równolegle zamontowane drzwi otwierane przyciskiem dla osób ze szczególnymi potrzebami znajdują się na tym samym poziomie, co teren wokół budynku. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 15.30.

Dostępność parkingu
Przy budynku od ul. św. Barbary wyznaczono dwa ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami. W przypadku pełnego obłożenia miejsc należy skontaktować się z ochroną budynku pod numerem telefonu umieszczonym na elewacji – naprzeciwko miejsc parkingowych.

Do budynku prowadzą utwardzone dojścia. Brak utrudnień z wjazdem wózka z miejsca parkingowego na dojście prowadzące do budynku.

Dostępność budynku
Na parterze budynku, na wprost wejścia głównego znajduje się Punkt Informacyjny, obsługiwany przez posługującego się językiem migowym pracownika oraz wyposażony we wspomagającą słuch pętlę indukcyjną.

Dostępność na wyższe kondygnacje zapewnia zespół czterech wind osobowych z informacją głosową, zlokalizowanych w holu głównym. Przyciski na tablicy przyzywowej wind posiadają oznaczenia dogodne dla osób ze szczególnymi potrzebami. Winda przystosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami jest oznakowana. W holu głównym znajdują się schody prowadzące na I kondygnację, oznakowane w sposób ułatwiający poruszanie się osobom ze szczególnymi potrzebami.

Na kondygnacji 0 oraz na kondygnacjach od 2 do 11 znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami, wyposażone w system przywoławczy (dzwonki).

Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W przypadku niemożności samodzielnego dotarcia do danej komórki Urzędu, zlokalizowanej na wyższych kondygnacjach, istnieje możliwość zejścia pracownika lub uzyskania pomocy w doprowadzeniu na daną kondygnację. Celem uzyskania pomocy należy zgłosić się do pracownika Punktu Informacyjnego zlokalizowanego w holu głównym.

Zdjęcie budynku przy al. Niepodległości 34
Zdjęcie budynku przy al. Niepodległości 34

 

AL. NIEPODLEGŁOŚCI 16/18, 61-713 POZNAŃ

Dostępność wejścia
Główne wejście do kompleksu budynków zlokalizowane jest od strony al. Niepodległości. Przy budynku znajduje się podjazd dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 15.30.
Przy ogólnodostępnym wejściu do budynku znajduje się pomieszczenie ochrony oraz na holu głównym Punkt Informacyjny. Celem uzyskania pomocy należy zgłosić się do pracownika Punktu Informacyjnego zlokalizowanego w holu głównym.

Dostępność parkingu
Przed budynkiem od al. Niepodległości wyznaczono dwa ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami. Do budynku prowadzą utwardzone dojścia.

Dostępność budynku
Dostępność na wyższe kondygnacje zapewniona została przez windy osobowe z informacją głosową oraz platformy schodowe przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Przyciski na tablicy przyzywowej wind posiadają oznaczenia dogodne dla osób ze szczególnymi potrzebami.

W budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W przypadku niemożności samodzielnego dotarcia do danej komórki Urzędu, zlokalizowanej na wyższych kondygnacjach, istnieje możliwość zejścia pracownika lub uzyskania pomocy w doprowadzeniu na daną kondygnację. Celem uzyskania pomocy należy zgłosić się do pracownika ochrony, którego pomieszczenie zlokalizowane jest przy wejściu głównym.

Zdjęcie budynku przy al. Niepodległości 16/18
Zdjęcie budynku przy al. Niepodległości 16/18

 

UL. KOŚCIUSZKI 95, 61-716 POZNAŃ

Dostępność wejścia
Główne wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ul. Kościuszki. Wejście do budynku znajduje się na tym samym poziomie, co teren wokół budynku. Do budynku prowadzą utwardzone dojścia.

Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 15.30.

Dostępność parkingu
Przed budynkiem wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Dostępność budynku
Przy wejściu do budynku znajduje się pomieszczenie ochrony.

Dostępność na pierwszą kondygnację dla osób ze szczególnymi potrzebami zapewniona jest poprzez platformę schodową.

W budynku na pierwszej kondygnacji znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W przypadku niemożności samodzielnego dotarcia do danej komórki Urzędu, zlokalizowanej na wyższych kondygnacjach, istnieje możliwość zejścia pracownika lub uzyskania pomocy w doprowadzeniu na daną kondygnację. Celem uzyskania pomocy należy zgłosić się do pracownika ochrony, którego pomieszczenie zlokalizowane jest przy wejściu głównym.

Zdjęcie budynku przy ul. Kościuszki 95
Zdjęcie budynku przy ul. Kościuszki 95
Początek strony