przejdź do treści

A- A A+

wiciZurzeduMale


Wypełniając obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1817 ze zm.), informuję o przystąpieniu do konsultacji w przedmiocie projektu uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie nadania statutu Orkiestrze Kameralnej Polskiego Radia Amadeus w Poznaniu.

W konsultacjach mogą brać udział, w zakresie swojej działalności statutowej nw. podmioty:

1.            Wojewódzka Rada Działalności Pożytku Publicznego;

2.            Organizacje pozarządowe oraz inne podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Projekt uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie wraz z załącznikami jest dostępny na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu (www.bip.umww.pl) , w zakładce Urząd Marszałkowski – Aktualności Sejmiku i Urzędu.

Uwagi i wnioski można przesyłać pocztą na adres: Departament Kultury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  – w terminie od 15 czerwca 2018 r. do 21 czerwca 2018 r.

          

UWAGA:

Podmioty uczestniczące w konsultacjach zobligowane są do przekazywania wraz ze zgłaszanym stanowiskiem statutu bądź innego dokumentu zawierającego cele statutowe tej organizacji, a także adres, telefon, e-mail, lub inną formę kontaktu zwrotnego. Stanowiska anonimowe lub nie zawierające ww. informacji, nie będą rozpatrywane.

 

Pliki do pobrania:

Uchwała z projektem statutu

Początek strony